perjantai 1. toukokuuta 2015

Vappuherkkuja


Hyvää vappua! Toivottavasti on hyviä bileitä siellä Suomessa päin. Vappu on sellanen juhla, mistä ite tykkään ainakin kauheesti. Vähän harmittaa, kun ei oo Suomessa.

Oon metsästäny jo pitkään bleiseriä, ja usein kattellu josko Jumble storesta löytyis edullisesti ja viimein löysin. Vaan 500yen, vähän hyvä löytö. Toisaalta haluun kyllä vielä vähän erityylisen jakun myös, lyhyemmän mallisen.


Täällä on jo tosi kesäinen ja lämmin sää. Puut on vihreenä. On ötököitä. On hyttysiä.

Tuun kaipaa tätä näköalaa.



Keskiviikkona oli Golden weeken eka vapaapäivä, mutta meillä vaihtareilla oli koulua silti. Ei oo kuulemma enää varaa hävittää koulupäiviä, justjust.. Koulun piha olikin sit taas oudon autio, oli ihan hiljasta. Kukat kukkii nyt nätisti.




Tilasin myös Naokin, tai siis Fantasistan albumin. Olin ihan että mitä!, kun mulle selvis, että siltä on tullu albumi!! Sen sai tilattua vaan PSCompanyn kotisivuilta. Se saapu jossain 3 päivässä. Shinjukusta päin se lähetettiin. Nyt mulla on sit se! Sen pystyy myös ulkomaillekkin tilaan kyllä sieltä nettikaupasta, että kiva juttu ulkkareillekkin. Monesti kun ne lähettää vaan Japanin sisällä. 


Mun harmikseni levy ei kyllä sisältäny tätä biisiä.


Tää on musavideo, mikä tuli sit mukana.


Tänään heräsin sit aamusta 8 aikaa, vaikka ei ees ollu koulua, voi hitto.. kerrankin kun ois saanu nukkua. K:lla oli koulua ja en sit saanu enää unta kun se kolus aamulla ympäriinsä. Tulin sit dormille ja luin vähän alustavasti seuraavaan kanjikokeeseen ja viimeistelin mun esseetä. 12 jälkeen aloin sit tekeen munkkitaikinaa! Haluisin kokeilla tehä munkkeja täällä päin. Yleensä teen joka vuosi iskän kanssa yhdessä, mutta tällä kertaa sit ihan itse! Tai tein taikinan ja laitoin kaverit pyöritteleen munkit. Mää paistelin ja sokeroin ne sit niille valmiiks.







Juotiin teetä ja syötiin munkkeja ja juteltiin. Oli kivan rentoo. Ulkona oli ihana ilma. Meidän oli tarkotus mennä illasta rannalle istuun, mutta sit ei meitä ollukkaa kun kaks lähössä niin päätettiin et no joku toinen ilta sit. Kun kaverit palas takasin en tienny, mitä oisin tehny joten aloin sit tylsyyttäni ja "joskus tää on tehtävä" fiiliksellä kirjottaan mun hakemusta japaniks harjottelupaikkaan. Kyllä japaniksi! Sain sen valmiiks ja sain jopa yhden advisorin tarkistaan ne, koska mun tuutorilla on nyt kiireitä työn kanssa nii se ei ehtiny. Nyt mulla on siis mun essee tehtynä ja myös hakemukset, jee! Kattelen ne viä huomenna läpitte ja lähetän sit sille yritykselle. Vähän olis mahtavaa jos oikeesti sinne pääsen, mutta kauhistuttais silti samalla, että mihin sitä on ittensä pistämässä. Silti toivon et nappaa. Jos sieltä ei kuulu viikkoon mitään vastausta, lähetän sit yhteen toiseen paikkaan vielä hakemuksen. Katotaan miten käy.

Huomenna mennään omiyage-ostoksille ja sunnuntaina on tiedossa BBQ-party. Näyttää silti, etten sinne keikalle oo saamassa lippua, Damn. Saas nähä tuleeko mentyä enää mihkään keikalle tässä seuraavien viikkojen aikana.

Ostin tässä pari päivää sit lennon Fukuokasta Tokioon ja tuli sellanen fiilis, että nyt se lähtö on oikeesti ihan nurkilla... 


Milla ☆


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti