lauantai 13. helmikuuta 2016

Mitä löytöjä!


Maanantaina nousin ylös siinä puol kymmenen maissa, koska hostellilla oli rajotettu aika jollon sai käydä suihkussa. Aamuaika oli 6-10 ja illalla 16-00. Ois saanu olla vähän pitempään, tyyliin 11 tai 12 aamulla, niin ei ois tarttenu herätä nii aikaseen. Tässä on nyt sit muutama kuva. Ei mitään pieniä kerrossänkyjä, oli hyvin tilaa ja myös omaa rauhaa, koska jokaisessa sängyssä on toi verho. Matkatavaroille oli tollanen kolo, missä säilyttää. Se on ehkä vähän miinusta, että niissä ei oo mitään lukkoon tmv, et täytyy vaa luottaa et kukaa ei mee koskeen sun kamoihin.




Jokaisessa sängyssä oli myös lamppu ja sit pistoria siinä vieressä.



Oli tosi lämmin peitto ja lisäks vielä tollanen viltti, jonka sai heittää lisäks päälle, jos oli vilponen, Huoneessa oli myös yks ilmastointilaite, joka oli yleensä yön ajan päällä. Olohuone/keittiö näytti sit tältä. Löyty kaikki tarvittavat jutut ja ilmasta kahvia ja teetä.





Löyty myös "kantsii käydä" lappuja ja siinä oli mun mielestä yks tosi mielenkiintonen vinkki et käydä Takao vuorella, josta näkee Fujivuorelle. Jos ois ollu yks päivä ilman ohjelmaa olisin voinu kyl.

Mää yleensä kattoin siä joka aamu ja ilta telkkaa.

Hauska sääkartta uutisissa.




Löyty paljon oppaita.




Suihkuja ja vessoja löyty kaks ja lisäks sai käyttää pesukonetta 100yen maksulla.





Mut siis tosi siisti paikka. 10 oli check-out ja kun mää lähin yleensä vasta 11-12 aikoihin matkaan niin ne alotti siä joskus 11 aikaa siivoon, imuroi kaikki alueet ja siivos vessat ja suihkut, että tässä on ainakin siisti hostelli!

Maanantaina otin sit suunnaks Shinjukun. Pääsin taas karkkikauppaan.. siis levykauppaan. Aina jännitys kutkuttaa, et mitähän tällä kertaa löytyy!



Jäin vaihteeks poies Okubon asemalle ja kävelin siittä levykaupoille.




Kiinalaista uutta vuotta juhlittiin.








Tää kyltti nauratti mua.

Siinä on ensimmäinen pysähdyspaikka..!


Ja siinä toinen..!!


Levykauppojen jälkeen mulla oli kauhee nälkä. Pari tuntia kun noissa kaupoissa huomaamatta taas venähti.. mietin et mihin menisin syömään ja bongasin sit ihan randomisti tästä rakennuksesta Ootoya nimisen ruokapaikan. Oon käyny Ootoyassa kerran aikasemmin ja sieltä saa hyvää ruokaa. Menin siis sinne. Taas kerran tajusin, et jos Japanissa ei tiedä et millanen joku paikka on, niihin kyllä harvemmin eksyy. Tääkin ruokapaikka oli 3 kerroksessa ja tosi upee sisustus ja niin hyvää ruokaa, ettei aattelis et sellanenkin löytyis tällasesta rakennuksesta. Oli oikein miellyttävä lounas ja kivalla näkymällä vielä.



Tää oli yks parhaista ruoista, mitä oon syöny viimeaikoina.

Näkymä lounastaessa.

Kun sain mahan täyteen ja istuskeltua hetken lähdin kohti Harajukua. Toivoin, että Harajukusta löytäisin ne hanskat.











Kuvasin vähän kauppojakin teille.

















Päädyin sit vielä kokeileen crepee ja otin tällakertaa custard mansikka crepen. Tää oli niin vika valinta, ei yhtään mun makuun. Tää oli melkein vaan kermavaahtoon ja toi lätty ja muutama mansikka.. aivan kamalaa. Se custard ei myöskään ollu mitään kauheen hyvää täällä. En pystyny syömään kaikkee ja heitinkin osan poies (jos joku ei tiedä en oikein tykkää kermavaahdosta..). Tätä mussuttaessa ehti tullakin pimee.




Kello tuli siinä sit kuuden paikkeille ja mietin, että missä mää voisin viä käydä? Mistä löytäisin ittelleni hanskat, kun niitä ei tunnu mistään löytyvän? Mieleen tuli sit et haluun käydä Nakanossa Nakano broadwayn yhdessä vaatekaupassa ja mietin, että siittä ostoskadulta vois olla mahdollisuus löytää hanskat myös. Suuntasinkin sit sinne. Ja jes, sieltähän mä onnistuin löytään ne ja viä edulliseen hintaan, hyvä minä. 


Tästä tuli huonoja muistoja..

Kiersin siellä ollutta arcadee ja nekoatsume osu silmään. Jos tykkäät kissoista suosittelen tätä peliä.


Muumejakin löyty.


Istuin sit viä hetkeks starbucksiin, koska mua ei innostanu vielä mennä hostellille. Olin tosi väsyny kaikesta kävelystä ja oli ihana päästä istuun vaihteeks. Mietin, et oisinko käyny nyt samalla takoyakia ostamassa, mut siis mää olin nii väsyny, et totesin että en jaksa. Hyvästi takoyaki otoko -sobs-

Kuvia Koenjista illalla.



Tää kauppa nauratti mua. On book off, joka myy käytettyjä kirjoja, levyjä, dvd:tä, lehtiä. Mode off, joka myy käytettyjä vaatteita. Yaku off, joka on periaatteessa sama kun book off. Sit tää.. liquor off? :DDD





Pääsin sit hostellille ja siellä ei taaskaan ollu vielä ketään muuta. Levittelin sit innoissani ostoksiani ja tässä mitä tarttui mukaan.


Toi laukku löyty samasta kaupasta kun noi hanskat. Ei ollu mitään laukkua tarkotus ostaa, mutta kun näin siä hyllyssä ton, olin et aika kiva. Ekaks kattelin kyllä sellasta vaaleenpunasta, mut totesin, et mulla on vähän sen värinen aiemmin ostettuna jumble storesta, niin ehkä joku toinen väri on parempi. Mut se kontrasti sen vaaleenpunasen ja noitten mustien vetoketjujen välillä oli upee. Päädyin sit tähän pronssin väriseen laukkuun ja täytyy sanoo että on sellanen väri, mitä en yleensä kyl osta. Mut jotenkin ihastuin siihen ja päädyin ostaan sen ja oon tyytyväinen! Hanskat ja laukku oli sellasesta kaupasta, jossa kaikki laukut oli n.3000yen ja hanskat n.1000yen. Molempien alkuperänen hinta oli jossain 8000yen, ja olin et missä hitossa näitä on muka myyty tällasilla hinnoilla? Ton hameen ostin Harajukulta, koska se oli vaan 500yen ja just sen tyylinen, mitä oon hakenu. Ostin sit sovittamatta kun se oli niin edullinen, mut sit kun kokeilin sitä.. no joo.. en oikein tykkää siittä miltä se näyttää päällä. Damn. Saas nähä mitä teen sille. Mut se on just niin ihanan värinen ja ton mallisen hameen just haluun. Ongelma on sen leikkauksessa ja kui sen sivusaumat menee oudosti, kun se on päällä.

Tässä hanskassa on etusormet tollaset ei voi käyttää puhelinta.


Closet childista ja puresoundista tarttu sit mukaan pääasiassa levyjä ja chekejä. Mistä oon eniten ilonen on toi codomo dragonin pyyhe! Se on siltä kiertueelta, jossa kävin kun tulin Japaniin vaihtoon. Se myi sillon loppuun ja harmitti niin paljon, kun en saanu ostettua sitä ja oon ettiny sitä joka kerta Tokiossa. Mut nyt joku oli tuonu viimein sen myyntiin! Jes! Lisäks sattu löytyyn Kagrra,lta tollanen pussukka, ihan faniklubi Augan tuote, olin et oho. Alkuperäsessä pussissa vielä jossa Augan tarra ja toi on ihan uus, käyttämätön. Harmi, miks ihmiset ostaa kun ei käytä? Ostin tän sit meikkipussi käyttöön, kun edellinen alkaa menee rikki pikkuhiljaa. Vähän erityylinen kun mun aiempi, saas nähdä miten sitä tottuu käyttää. Cure lehti tarttu mukaan Book offista. Toi lehti tuli myyntiin syksyllä ja kattelin sitä kaupassa, mut kun se on aika kallis niin mietin sillon aikoinaan et no jos joskus sattuu tulee vastaan käytettynä, miksei, mut muuten en osta. En ees oo oikeestaan kattellu ton perään, mut nyt sit Shinjukun Book offissa kattoin ja sattu oleen just toi lehti, mikä tuuri.


Tää cheki on mun aarre tällä hetkellä. En ikinä aatellu et ostaisin näin kallista chekiä kun tää oli, mut mun oli pakko tehä poikkeus tän kohalla ;A; Hayato oli liian söpö ♥


Illalla hostellilla kattelin sit tosiaan telkkaa ja menin aika aikaseen petiin, joskus yhdentoista jälkeen :DD Datailin viä puhelimella siinä kyl, mut nukahdin jo varmaan siinä keskiyönmaissa. Maanantai yönä siellä tais olla yöpyjiä minä ja yks toinen vaan. Oli rauhallista.

Milla ☆

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti