torstai 27. marraskuuta 2014

How do I look?


Päivät juoksee vaan ohitse ja huomenna on taas perjantai. Elämä on normaalia ja rullaa vaan eteenpäin niin ei sen kummempia juttuja oo tänne kirjoteltavissakaan, kun ei mitään hurjan erikoisia juttuja tapahdu. Ei sellasta jaksa aina kirjotella, että kävinpä tässä koulussa ja nukuin liian vähän ja menin shoppailemaan. Ja kuten ehkä huomasitte, muuttelin viimein vähän tätä blogin layouttia. Se oli niin kesänen, että oli pakko tehä sille jotain. Tykkään tosta headeristä, mutta tausta on viä vähän sellanen, että sille teen todennäkösesti tässä illan aikana jotain. Haluisin tummemman layoutin nyt, mut edelleenkin aika vaalee tää on... josko löytäis jonkun kivan taustan. Miltä näyttää teijän mielestä?

Nooo, kerrataan nyt silti vähän mitäs tässä on käynyt haha.
Sunnuntai päivä meni siinä, että nukuin aika pitkään ja kirjottelin japanin tunnin esseetä. K:llä oli ilta vapaana niin mentiin yhessä käymään Hakatassa kattomassa sinne laitettuja jouluvaloja ja joulutoria.




Katteltiin siinä hetken aikaa ja K kävi shoppaileen ittellensä vähän vaatteita ja istuskeltiin yhessä kahvilassa hetken aikaan. Ennen lähtöö jumituttiin yhteen puistoon myös haha. Maanantaina oli koulua taas aamu yheksästä ja oli niin väsyny meininki. Oli niin epäreilua, että vaan meillä vaihtareilla oli koulua. Maanantai oli siis national holiday ja kaikilla muilla oli vapaata koulusta. Mulla oli muutama hyppytunti siinä niin kävin sit K:n kanssa lounaalla ja iltapäivällä sit parille viimiselle tunnille. Mun laukku päätti sit kanssa hajota siinä iltapäivällä ja olin et voi helkutti, mitä mää nyt teen.. kävin sit koulun jälkeen vähän Nishijiniä kiertää, josko oisin löytäny sieltä laukun, mut ei. Ostin sit Daisosta liimaa ja ruuvimeisselisetin ja yritin sitä korjailla (kyllä, tossa laukussa on ruuveja). Veikkaan et se kestää, jos en siellä mitään koulukirjoja kanna, mut normikäytössä kyllä menee.

Tiistaina mulla oli vaan yks iltatunti, mutta päiväsaikaan näin mun tuutorin kanssa. Ihanaa, että mulla on tuutori. Vaikka sillon aluks epäilytti, että tuleeko siittä mitään, niin auttaa kyllä niin paljon. Tälläkin kertaa tarkastettiin se mun essee kuntoon ja se on nyt ok! Yes. Oon mää ainakin selkeesti edistyny tollatteitten tekstien kirjottamisessa, koska aina menee lyhyempi aika niitten korjaamiseen. Meillä jäikin sit aikaa siinä juttelemiseen hyvin. Päivän ainoolla tunnilla olin taas niin pihalla, kun joka kerta kyseisellä tunnilla. Siittä on parin viikon päästä koe.. pelottaa mitä siittäkin tulee. Aiotaan kerrata yhessä kavereitten kanssa ennen sitä koetta onneks. Kunhan läpi pääsen... Illalla menin sit Tenjiniin. Mun oli tarkotus mennä yksin, mutta K:lla sattu olee vapaata töistä ja se oli ihan järkyttyneenä että "Meet Tenjiniin?! Mutta mulla on vapaa päivä! Voinko tulla mukaa?" Olin et aijaa, no tietty voit, mut kerrokko hei vähän aikasemmin jos sulla on vapaapäivä töistä ja se sano heti perää et ei mulla oo huomennakaan töitä. Olin et vainni. lol. Kierrettiin sit Tenjiniä ja löysinkin sit laukun!


Vitsi Japanista voi löytää kyllä vaatteita ja kenkiä niin halvalla, kun tietää mistä ettiä.. Jos sitä itekkin lähtis joku päivä vaatteita katteleen. En oo loppujen lopuks ostanu vaatteita melki yhtään täällä! Alle 5kpl varmaan oikeesti hahah miten oon onnistunu?! Ehkä kun kaikki rahat menee ruokaan ja keikoille ja sit tulee et hyvin pärjään näilläkin mitä on haha. Kun oltiin aikamme kierretty mentiin syömään sit sushia, jonka jälkeen suunnattiin yhteen kahvilaan, koska mun täyty opiskella. Seuraavana päivänä oli yllätys yllätys isompi kanjikoe. Mistä näitä kokeita riittää. Ens lukukaudella mulla ei oo kanjituntia ollenkaan, niin oon varmaan ihan et oho, ei kokeita, mitä tämä on? Sain tiistaina myös tietää, että sain DIVin keikalle muuten lipun arvonnassa!!! Olin niin happyhappy, koska se myy aivan varmasti loppuu aika nopee! Se keikka on vasta ens huhtikuussa tosin, mutta silti!

Keskiviikkona skippasin 2 aamutuntia, koska kävin tossa läheisellä lääkärillä uudestaan, koska sain tiistaina kivan allergisenreaktion jostain. Mietin jos se ois vaikka ne lääkkeet, mut todennäkösesti se oli jostain muualta, niin ne arveli myös siellä klinikalla. Menin sit iltapäivällä vaan sille kanjikoe tunnille ja illalla me leivottiin lättyjä!


Tuli oikein hyviä ja K liitty meijän seuraan kanssa hetkeks. Päivän huvittavin juttu oli ehkä se kun nukahettiin K:n kanssa mun sänkyyn ja täällä dormilla on tosiaan aikaraja et 22 illalla vierailijoitten täytyy lähtee. Heräsin sit sillain 22:03 ja olin et voi persus ja sit ehkä 30s jälkeen tulikin puhelu alakerran manageriltä, että onkos sun kaveri viä täällä..? Olin et joo ollaan tulossa ihan just, sori. Saatiin vielä kuulla alakerrassa että "vierailijat 22 asti!" hahaha. Aiai. 

Tänään puolestaan oli koulussa pitkästä aikaa normaali torstai ja olin taas vaihteeks paniikissa meijän puhetunnista. Onneks sekin meni siinä jotenkin ja viikko oli viimein pulkassa. Nyt vähään aikaan mulla on ollu koko ilta vaan ittelleni ja ei oo täytyny ajatella eikä tehdä mitään koulujuttuja. Huomisellekkaan ei oo sen kummempaa ohjelmaa, ehkä jotain läksyjä teen pois alta. Huomenna mulla loppuu myös viimein noi lääkkeet ja pääsen niistä myös eroon, ihanaa.


Tässä pari viime aikoina päässä pyörinyttä laulua loppuun.




Milla ☆


2 kommenttia:

  1. Huomenta Suomesta! Kerrankin kommentoin tänne. Kiva ku menee kivasti siellä. Tuu silti Suomeen takasi vielä <3
    oon susku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä tulen sitten ens kesän alussa♥ kiva kun kommentoit

      Poista