sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Fukuoka Fashion Week


Eilen kun sain blogin kirjotettua, tuli kauhee himo kääntään yks Himuron biisi enkuks, kun kuuntelin sitä ostamaani levyä. No kun alotin, en pystyny lopettaa ja kello näyttikin sit yhtäkkiä 3 yöllä, hupsista. Sen takia aamu venykin sit vähän ja heräsin vasta 13 aikaan, mitenkäs se sillain... Tänään oli tiedossa Tenjinissä ilmasia muotinäytöksiä, niin halusin mennä kattoon niitä. Olin sopinu T:n kanssa, et mennään sinne yhdessä. Siinä sit vähän ennen kolmee suunnattiin Tenjiniin päin. Just kun saavuttiin paikan päälle, niin yks muotinäytös siinä loppu. Ne näytökset, mitä siinä meni sillon oli Fukuokan eri muotikoulujen oppilaitten töitä. Harmittaa kun missattiin yks koulu. Oli kaikenlaisia mielenkiintosia luomuksia kyllä.



















































Kaikki upeita pukuja ja samalla tuli mieleen omat ajat vaatetusompelijan-koulutuksessa. Alko heti miettiin, että kiva tollanenkin mekko väsätä ja vähänkö tohonkin menny aikaa. Samalla mietin kun kahella kaverilla on oma muotinäytös toukokuussa Helsingissä, ketkä oli samalla luokalla sillon! Harmi, kun ei pääse kattoon. Täältä blogista voi seurata niitten pukujen edistymistä.

Näytöksen jälkeen katteltiin, mitä kaikkia telttoja siihen oli laitettu ympäriinsä. Sen jälkeen lähettiin sit pyöriin Tenjin coreen. T halus kattoo kenkiä ja hattua itelleen.





Pitkä rivi ruokakojuja. 











Nää oli molemmat miehiä! Haluun ton korkkarit!! Kiva tyyli.



Näky vielä edelleen jonkin verran hakamoissa kulkevia valmistuneita kanssa.


Sit oli joku musiikkiesitys siinä. Hyvin osas laulaa.






Tenjin coren jälkeen mentiin ostaan vähän kun tuulihattuja. Täytteenä on custard eikä kermavaahto. Nää on niin jumalaisia, onko Suomessa näitä?! Jos on, en oo ikinä nähny. Aina vaan niitä kamalia kermavaahtoversioita jostain pakkasesta ja ne on niin ällöjä, hyi. Jos sais leipomosta niinkun täällä ja tolla täytteellä viä, ei vitsi! T pääty sitten kanssa ostaan.


Mentiin sit istuun puistoon ja syötiin siellä! Ihanan lämmin, ihan piknikfiilis.





Mun oli tarkotus ostaa 3x tavallinen ja yks sellanen cookiechococream tmv, mutta se oli laittanu mulle tavallinen cookien ;A; olin pettyny.. Oli sekin hyvää, mutta se chocolate versio olis ollu erilainen... T osti sellasen ja myös sai sellasen, ja anto mun maistaa, ja nam. 2 näistä oli K:lle, koska oisin menossa illasta käymään sen työpaikalla. Se tykkää niistä kanssa niin aattelin sit viedä sille töihin pari.





-kuolaa-


Saatiin syötyä niin mentiin taas kattomaan lavaa, koska siellä alko Fukuoka Special Fashion show. Siinä esiinty monet eri tavaratalot ja muutamia liikkeitä aina niistä. Katottiin ehkä 20min sitä, mutta se oli kauheen tylsä ja lähettiin sit menee. Lisäks kun seisottiin T:n kanssa sellasen kiven päällä niin kaikki katto meitä kauheen pitkään ja T oli et "kaikki kattoo meitä!" johon vastasin, että "tervetuloa ulkkarin maailmaan" haha.


T lähti sit takasin dormille, koska sillä olis vielä töitä illasta. Mää kiersin viä Book offin ja Tsutayan, kunnes suuntasin Nakasuun.



Söin sit salaatin ja istukselin siellä pubissa. Siä oli kauheesti ihmisiä ja mölinä, kun saavuin sinne. En oo ikinä nähny sitä niin täynnä. Ihmiset sit pikkuhiljaa lähti siittä ja istuskelin ite joku 2,5h siellä. Kun kello tuli siin 21:30 olin K:lle et "anna mulle lasku" johon se oli et "mitä, enkä! Oota 23 asti" ja olin et "een, meen dormille ja kirjotan blogia sit" ja se sit vähän mökötteli siinä hetken. Mut tiesin, et sen vuoro oikeesti päättyin vasta lähempänä keskiyötä ja olin et en kyl istu täällä toista 2h.


Pääsin sit siittä lähteen ja K tuli saattaa mut ulko-ovelle ja mun yllätykseks se alko yhtäkkiä halailee ja kaikkee siinä. Toisaalta, eihän me tässä kyl olla nyt vähään aikaa nähty. Saatiin sit huomiookin joltain naiselta, joka siinä ootteli liikennevalojen vaihtumista haha. Mut huvittavampi oli se että yhtäkkiä K oli et "ah! Pomon eessä!" kun sen pomo oli kanssa töissä ja siinä ovella on sellanen ikkuna sinne pubiin päin ja se näky sit siittä. Sanoin sit heipat ja et nähään illalla ja poikkesin donkiin ennen metroon menoo. Donkista kattelin jos löytyi sakuran makusia kitkatteja, mut eei. Sen sijaan löysin jotain pääsiäisversioita, omenapiirakan makusia. Menin sit jonottaa ja roikotin sitä pussia kädessä ja mun vieressä oli sellanen mies. Kattoin siihen pari kertaa kun siinä vilkuilin ympäriinsä ja ihmettelin kun näytti vilkuilevan siihen kitkatpussiin päin. No mietin, jos se vaan tutkii, et mitä toi ostaa. Sitä kuitenkin sit jatku ja olin et "vähän outoo..", kunnes sit näin et se puhu jotain, mut en kuullu mitä, kun kuuntelin musiikkia. Otin sit kuulokkeet poies ja kuulin vaan et "jos otan kuvan vaan siis pelkästään kengistä..?" ja olin et mitä hittoo, mut tajusin sit heti et se ihasteli niitä mut niittikenkiä, jotka ostin Osakasta! Onhan ne kyl aika upeet! Olin et "joo..." ja se otti sit kuvan niistä kengistä ja kiitti ja olin et "eipä mitään". Jäi vaan vähän awkwardiks se koko juttu, kun en tiiä kauankohan se siinä höpötti mulle ja mitähän kaikkee se puhu. Loppujen lopuks olin vaan otettu kun tykkäs mun kengistä. Ehkä se aatteli et luulen sitä jokskin creepyks äijäks ja ignooraan sitä siks. Se nimittäin jatko sit toiseen kassajonoonkin sen kuvan jälkeen. Nyt vaan mietin, mitä se höpötti mulle.


Mun oli tarkotus tänään tehdä se powerpointti, mutta oon menossa K:lle kohta, hitto. Eihän mulla oo enää kun huominen aikaa harjotellekkaan, apua. Jos otan oman läppärin mukaa tai täytyy kysyä jos K:n läppärillä ois powerpointti nii voisin tehä sen sillä... Sit kun täytyy viä kattoo mun esseetä simppelimmäks, koska vaikeeta sanastoo, nii muut opiskelijat ei välttämättä ymmärrä. Meijän aihe on siis laki, että joo o.

Tähän loppuun nyt laitan viä sen Himuron biisin, jonka viime yönä käänsin enkuks. Tekstitykset saa päälle tuolta oikeelta alareunasta, klikkaamalla sitä tekstitykset nappia. Se löytyy ton asetukset-rattaan ja kellon välistä! Niin surullinen biisi...



Milla ☆


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti