lauantai 22. marraskuuta 2014

カメレオ福岡


Aamu lähti tänään käyntiin sillä, että heräsin joskus siinä yheksän aikoihin. Nukuin suhtkoht hyvin, vaikka muutamaan otteeseen heräsin yöllä. Heräsin ekan kerran joskus 4 aikaan ja sillon oli ihmisiä keittiössä höpöttämässä..? Ehkä jokkut palas baarista. Sama juttu joskus 7 aikaan..? Olin et mitä hittoo. Nousin sit ylös tosiaan yheksän jälkeen ja tarkastelin vointiani. Olin taas yöllä vaihteeks hionnu yövaatteeni ihan inhan nihkeiks, mut heti jos yritin tulla ylös sängystä tuli kylmä. Jossain vaiheessa piti kuitenkin nousta ja sain käytyä nopsaan suihkussa ja laitettua vaatteet päälle. Siinä vaiheessa olikin sit melko hyvä olo ja oottelin yhtä advisoria täältä dormista, joka lähti sit mun kanssa käymään siä sairaalassa. Lähettiin sit yhessä vähän kymmenen jälkeen. Mulla ei ollu yhtään hajua missä se sairaala on, mutta kun Japanissa onkin tosiaan yleisempiä tällaset tosi pienet klinikat, niin se olikin ihan tossa tyyliin 100m päässä, olin et oho. Jälkeenpäin kun katoin, niin nään sen ihan tosta mun parvekkeelta. Ilmottauduttiin sit vastaanottoon ja siinä ei onneks ollu kun yks mies meitä ennen ja heti meijän jälkeen tuli joku tyttö siihen ootteleen. Täyteltiin pari kaavaketta siinä ja ooteltiin jokusen hetki kunnes päästiin vastaanotolle. Siinä se lueskeli niitä papereita ja kyseli, et tällasta sulla siis on ollu ja pyys näyttämään et no mistäs sattuu ja kun se sit ite kokeilin niin se oli heti et "joooo! oho, kyllä, tämähän johtuu imusolmukkeista". Se lääkäri oli tosi mukava ja hauska, mielelläni käyn sen vastaanotolla uudestaankin haha. Se sano että muista pukeutua lämpimästi ja peittää myös kaulanalue, jotta tällasta ei tuu jatkossa. Kyllähän mulla yleensä on kaulahuivi, mutta silti jotenkin päässy iskeen tällanen tauti sit. Se sano, että se parantuu kyllä, kunhan siihen syö lääkityksen ja olin et hyvä juttu. Samalta klinikalta sai sit lääkkeet mukaan (aina näin ei oo) ja tosi edullinen käynti oli. Käynti + lääkkeet makso vaan n.1700yen eli joku 15e. Tietenkin mulla on siis se Japanin national insurance, joten valtio korvas siis 70% maksusta mulle, ite maksoin 30% siis. Ehkä ton lopun saa vielä takasin sit vakuutuksesta, mikä mulla on Suomesta otettuna. Käveltiin sit takasin dormille ja R kerto mulle vielä, että mitä lääkettä piti ottaa kuinka paljon ja millonka niitä otettiin. Sain siis kolmet eri pillerit, ohho. Lisäks sain vielä kurkun kipua hellittäviä jotain pastilleja. Viikon verraks noi lääkkeet riittää, sit pitäis olla taas kunnossa.

Tän tyylisesti Japanissa saa lääkkeet. Ei paketissa vaan paperipussissa, eikä mitään sen kummempia ohjeita oo saatavilla, vaan lääkkeet nimi ja kuin otat sen lukee tossa. Klinikka antaa sulle oikeen määrän ja syöt ne mukisematta.




Jumittelin sit dormilla johkin kolmeen asti kunnes lähdin sit Tenjiniin päin. Tänään oli tosiaan tiedossa se keikka ja määhän en aikonu sitä skipata, koska mulla oli sinne lippukin. Keikkapaikalle saavuttuani kattelin ensin vähän myyntipöytiä ja ekaa kertaa tavastani poiketen en ostanu keikkapaitaa. Ne oli kaikki jotenkin niin.. kamalia. Ostin sit pyyhkeen ja pari chekiä. Odottelin siinä sit hetken aikaa ja kävin ostaan konbinistä onigirin ja juotavaa. Söin siinä sit nopsaan eväät ennen keikan alkua ja menin sit jonottamaan.


Joidenkin ilmeet oli ehkä vähän "da fuck" kun mulla oli niin hyvä numero. Olin siis 20 joka pääs sisään ja sinne koko keikalle oli tulossa tosiaan joku yli 500 henkilöö (keikka oli myyny vaan 51% btw..) :DD. Pääsin sit sisään ja vein kamani yläkerran säilytyslokeroon. Kaikki muut juoksi vaan pää kolmantena jalkana lavan eteen ja minä ajattelin vaan rauhallisena että "empä mää eturiviin haluakaan niin eipä tässä mitään hätää". Sain laitettua kamani rauhassa säilöön ja käppäilin takas alakertaan ja sain kivan paikan just yhen korokkeen reunalta. Tosin vähän ajan päästä tajusin et oisin halunnu mielummin vähän lavan toiselle puolelle.. no eipä sille enää siinä vaiheessa mitään voinu.

Ooteltiin sit keikan alkua ja se odotusaika tuntu nii pitkältä. No pääs se keikka sit loppujen lopuks alkaa ja siinä vaiheessa tajusin et joo, oon varmaan muuten just niin näkyvällä paikalla tässä kohtaa.. lol. Olihan se vähän huvittavaa aina sillon tällön. Onneks pysyin furin perässä joten kuten ja sain pidettyä hauskaa myös. Ekan biisin aikana ne heitteli sellasia välkehteliviä sormuksia sinne yleisöön, mun ihan viereen lensi kans yks. Tokan laulun aikana mukaan tuli sit jotain 2 vanhaa äijää pukeutuneena punasiin mekkoihin härskisti LOL Kameleo on kyl sit huvittava bändi. Mua huolestutti ennen keikkaa vähän, että jaksanko mitenkä koko keikan, mut onneks kameleon furitsuke on aika paljon vaan käsillä tehtyä, eikä hurjasti hedobania yms niin jakso oikein hyvin. Siinä tuli sit eka välispeakki ja ne puhu kuinka SMAPilla oli nyt samaan aikaan keikka Fukuokassa niin kaikki hotellit oli kuulemma täynnä ja niitten oli täytyny yöpyä Kokurassa asti hahahah olin et voi morjens, oikeesti?! Takashi tuli kanssa lavalle jossain ihme valeasussa (unohin sen nimen) jonkun ihme yllätysboksiriisin kanssa (joku ukko oli pukeutunu sellaneen pahviin, joka oli riisin muotonen lol) ja sit se sano että "kuka teistä haluaa mennä avaruuteen? Me arvomme nyt matkan avaruuteen!" ja kaikki oli vähän et mitä hittoo, kunnes se viitti vähän avittaa että "kuka teistä tietää, mikä on Space World?" ja kaikki oli et aaaaa, paitsi Kameleon jäsenet oli et "mikä se on?" hahah. Space World on siis huvipuisto Kita-Kyushulla. Ne arpo sit kaikkien paikalle tulleitten fanien kesken 2 lippua sinne. Mää en voittanu, voi harmi. No oon itseasiassa menossa Space Worldiin ens viikolla, että ei nyt sinänsä sillain mitään hurja menetys, tietty ilmaset liput mut jooo. Siinä tuli sit pari hitaampaa biisiä ja liikutuin tän biisin aikana ;A;


Keikka pääs sit jatkuun ja oli hauska meininki. Ja viimeinkin kaikki jäsenet tuli laulaan ja esiintyyn lavan eteen! :D Olin niin odottanu, et kyllä ne varmasti tällakin keikalla yhessä laulaa ja niinhän ne teki. Se oli hauskaa, ne tanssi yhessä ja mukana oli myös taustatanssijoita.


Tässä biisissä on hauska furitsuke!


Tässä on enkkusubit, niin hassu biisi :D

Toisen välispeakin aikana jokainen puhu vuorollaan ja Hikaru alotti ja se kerto kuinka se oli käyny tässä poistaan sen karvoja laserilla. Olin ensin et mitä hittoo, mutta joo, kyllä se siittä puhu. Muun muassa kasvojen karvotusta, koska niiden ajaminen on vaivalloista koko ajan. No se oli sit menny klinikalle poistattaan ne ja koska se oli hoitunu suht nopee, se hoitaja oli kysyny et "poistettaisko vielä jostain muualta..? Esimerkiksi kainalo on aika yleinen". Hikaru oli sit ollu et no okei, mut se ei kuulemma sit ollukkaan niin mukavaa, koska se oli sattunu ihan sikana, mut se hoitaja ei ottanu valituksia vastaan vaan suoritti sen loppuun asti. Hikaru kyseli et onko kukaa muu sit testannu sitä ja Takeshi ja Daisuke sano et joo ja Daisuke sano et vaan kerran ja ei enää ikinä, koska sen kasvot oli turvonnu sen jälkeen sikana ja se oli ollu kuulemma pulleilla kasvoilla sit sen päivän. Hajosin niin sille. Muistaakseni muut ei puhunu sen kummempia hauskoja juttuja siinä, ainakaan jääny mieleen. Viiminen biisi ennen encoree, niin yhtäkkiä kun mosshailin siinä niin mun päähän osu jotain ja olin et wtf ja katoin ylös niin koko saakelin keikkasali on täynnä kaiken maailman rantapalloja ja ihmiset niitä heittelee ilmaan siä. Olin et aijaa, tää on tää biisi missä tavaraa lentää keikkasaliin:DD Sieltä tuli jopa puhallettu hai, sellanen minkä päälle vois istua, olin et ei saakeli Kameleo, ette onnistu kyllä pettään mun odotuksia.

Encore-kutsun aikana staffi keräs kaikki pallot sun muut kamat poies lavalta ja jäsenet palas sit takas keikkapaidat päällä. Ne laulo yhden biisin lisää kaikki yhdessä ja hauskuutteli meitä siinä vielä. Viiminen biisi oli neat hime, jonka aikana ne aina heittelee jotain ruokaa faneille ja tällä kertaa oli "tuliaisia Tokiosta... banaani..." joku banaanikarkki se oli ja olin siinä vaiheessa et joo, ei haittaa vaikka en saa mitää. Sit Kouichi taiskin vetästä perus "you wanna eat my banana?!" ja sit Hikaru sai loistoidea et "hei! Kilpaillaan kaikki, et kuka saa heitettyä tän pisimmälle tällain, kuulitteko, tällain, kokeillaan!!" Se siis piti sit ihme patukkaa sit haaruksiensa eessä ja piti siittä yhellä kädellä kiinni et tästä tämä lähtee lentoon LOL fanit vähän hajos siinä vaiheessa kun ne heitti se sit. Eihän niistä tuloksista sit mitään sanottu. Munkin ihan viereen tuli yks, mietin et yrittääköhän ne heittää niitä mulle, mut sit aina just joko mun eessä, tai siinä vieressä olevat sai ne. Tää kävi muutamaan otteeseen nimittäin. Keikan lopuks otettiin sit vielä kuvia. Sit ne heitteli viä viimisiä tavaroita faneille, plektroja, vesipulloja yms ja taas ihan mun viereen lens niitä ja olin et lololol sorry.




 Jos ette bongaa mua tästä kuvasta niin.. :DDD Kaikki kuvat on täältä

Keikka sit loppu ja hain mun drinkkilipulla ittelleni juoman ja menin toiseen kerrokseen hakeen tavarani säilytyslokerosta. Menin sit vessaan kattoon et minkänäkönen oikein oo, koska muualla ei ollu peiliä. Korjasin sit tukkaani ja puin rauhassa ja kun lähin niin huomasin et oho, ne bändin jäsenet on tullu tänne tokaan kerrokseen tohon verhon taakse. Ei ne mua nähny kyllä. Lähdin sit ulos ja sain mukaan 3kpl dvd:itä, joilla meijän pitäis mainostaa Kameleoo meijän kavereille haha. Oli hyvä kun yhessä vaiheessa keikkaa Takeshi siis kerto, että me annetaan teille kaikille tällanen live dvd:t, jotta voitte sit mainostaa meitä kavereillenni ja sit joku niistä kysy, et mitäs siinä dvd:llä siis on oikein ja Takeshi alko tutkii sitä et "hitostako mää tiiän.. mitähän tässä on.. ei tässä lue.." samalla kun se yritti epämääräsesti tutkia sitä ja Hikaru oli et "älä ny tollasta paljasta!" Lisäks sain perus flaikkupaketin mukaan, ja se sisälsikin mun riemuks UNiTE, SID flaikun muun muassa :3 Menin sit jonottaa vielä keikkakamapöydälle, koska keikan jälkeen myytäis tän päivän chekejä. Jono oli aika hiton pitkä, niin mietin et riittääköhän niitä, mutta onneks riitti. Vaihtelin muutaman chekin vielä sit joittenkin fanien kanssa siinä kunnes lähdin käveleen Tenjiniin keskustampaan päin. Tenjin oli valaistu tosi nätisti näin jouluvaloin ja istuskelin alas hetkeks ja surffailin netissä. Palasin sit siinä yheksän jälkeen takasin dormille.


Shinjukun olisin halunnu kuulla livenä, mutta sitä ne ei soittanu, harmi. Ehkä joskus toiste.



Milla ☆

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti